maanantai 19. syyskuuta 2022

Kansaneläkelaitoksen poika


Yle X Pop -konsertissa Jyväskylässä esiintyi räppäri
Keys, koko nimeltään Moussa Keys Tanganyika. Tuli Suomeen 2016, kotoisin Afrikasta jostain. Hän esitti hauskan kappaleen Kela Boy, josta tähän muutamia säkeitä:


Toimeentulotuki on aina on time
Asumistuki on aina on time
Kuka pistää paremmaksi this time?
Kela boy, kela boy, kela boy, kela boy, kela boy
Elämä on vapaat kun kela boy
Mä käytän rahaa niinku kela boy
Nyt mä elän niinku kela boy
Tää oon mun elämä on kela boy
Saan paljon rahaa kun kela boy
New trend
Online shops
Olen kuka olen mä oon kela boy
Täytän TT2 on time
Air Jordan joka kuun eka
Air Force one joka kuun eka
Kaikki brändit joka kuun eka
Onks sul varaa joka kuun eka?

Itsestään ei Keys tässä laula, sillä hän on jo saavuttanut kaupallista menestystä, ja Lutakon konsertissakin näytti nauttivan nuoren yleisön keskuudessa suurta suosiota.

kari.naskinen@gmail.com